14 Ogos 2010

Jalan Penyelesaian


Salam.
Selamat Membaca.

Aku semakin buntu.bukan ubuntu atau melayubuntu tapi aku yang buntu.buntu sebab memikirkan macamana aku nak update blog sebab aku hanya balek kampung 2 minggu sekali je.tak lah buntu tahap sangat tapi aku nak juga tengok earnings aku naik sikit.sebab dari dulu lagi earning ads aku tak pernah2 nak naik.sia2 la cam ni.buat kerja tapi tak dapat hasilnya,xbest la kan?

akhirnya,aku terpikiaq solution aka jalan penyelesaiannya.iaitu autopost.autopost ni ialah apabila kita buat entri dan kita tak mau post la-la tu jugak.makna kata kita nak post pada masa yang lain,masa depan.contoh dia kita tulis entri pukul tu pukul 2, tapi kita nak post pukul 2.03.ha macam tu lar.hebatkan?

hehe dengan trick ni aku berharap earnings aku naik sikit.kurang2 ada juga usaha nya.mungkin mad kamal pon boleh guna trick ni lepas ni?atau dia sememangnya sudah menggunakannya?mungkin dia boleh bg komen skit kot lepas ni.hehe.apa2 pun semoga kita semua terus cemerlang dalam bidang yang diceburi.

entri tamat.



Jalan Penyelesaian




1 ulasan:

  1. Kita dalam seronok blogging ni tak leh la niat nak dapat earning sangat, bagi kita earning tu sampingan ja...(ni keja pakcik mangga ad) yang penting ialah kepuasan diri dngan hasil blog tu.

    BalasPadam